>>>   R e c e n z e   >>>   R e p o r t y   >>>   VENOMOUS CONCEPT, RADIOLOKÁTOR, LAHAR - 3.11.2009, Praha - Exit Chmelnice

VENOMOUS CONCEPT, RADIOLOKÁTOR, LAHAR - 3.11.2009, Praha - Exit Chmelnice

3.11.2009 se v pražském klubu Exit Chmelnice uskutečnilo vystoupení hardcore/punkových veteránů Venomous Concept. Proti původně avizovaným předskokanům Opitz vystoupili Radiolokátor. Koncert otvírala jihočeská hardcore/thrash úderka Lahar. Nákop jako prase, Banán za mikrofonem, který letos vystřídal původního řvouna Klouču, řádil na pódiu jak urvanej ze řetězu, prostě hardcore/thrash jak má být.

Následovali Radiolokátor aneb vše, co jste chtěli vědět o old school thrash metalu a báli jste se zeptat. Tato parta, kde působí členové Gride a Lahar, hraje téměř výhradně covery, ale výborně. Takovou procházku historií tvrdého metalu musí každý fanda ocenit, zazněly skladby např. od Debustrol, Kreator, Törr, Assesor, Sodom, prostě nářez jak za starých časů.

Ve Venomous Concept se sešli členové Brutal Truth a Napalm Death. Co postava, to legenda extrémní scény – Kevin Sharp - zpěv (Brutal Truth), Danny Lilker - basa (Brutal Truth, Nuclear Assault), Danny Herrera - bicí (Napalm Death) a samozřejmě nemohl chybět Shane Embury na kytaru (Napalm Death, Brujeria, atd.). Headlineři večera přijeli podpořit svůj poslední výborný počin VENOMOUS CONCEPT "Poisoned Apple" a evidentně je to bavilo. Od prvních taktů spustili neuvěřitelnou smršť, která jim vydržela až do konce koncertu včetně přídavku, kdy si je publikum zpět na pódium doslova vydupalo. Potom už jen zbývalo nechat si podepsat vinyl vydaný českým labelem Obscene Productions a vydat se na cestu domů.

PLAYLIST

START!

LAHAR